CoLOuRing...Hmmm..

aaaaa...selesai melukis ngan mewarna sakit tangan kot..tapi ..ALHAMDULILLAH..segan kot nk melukis ...aku punya tempat untuk mewarna tu dkt dgn pintu...untuk orng tgk ..aaahh...malunya~~ lpstu ader hamba allah suka sangat amik gambar org tgh mwrna ..malu kot time tu.....masa aku first2 mula kan mewarna ... aku rasa binggung gila x thu nk mulakan yg mana dulu...tapi nasib baik aku dh try kat umah ...lega sikit..aku mulakan mewrna aku dgn cepat dia bg melukis ngan mewarna hanya 2 jam jer.. (nasib baik 2jam jer kalau 1 jam)hmm..tak thulah sempat ker tidak mewarna ..ramai yg kata diorang x sempat mewarna...ehmm...masa aku dh habis mwrna aku pandang la blkang ...aku tgk ..wOw!! cantik gila org kat blkng aku punya ngan kwn aku punya cantik kot..tapi tak per aku yakin dgn lukisan aku..hmm ni lah gambar aku time tgh khuyuk mewarna..^_^..!!

Terima Kasih budak rajin singgah :)